HP OfficeJet Pro 8710

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro 8710 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Easy2Drive Verkeersopleidingen 01-12-2018

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: HP OfficeJet Pro 8710

De printer wordt beschreven als zeer gebruiksvriendelijk, optimaal voor gebruik op kantoor en qua inktgebruik zeer zuinig. Geen van deze beweringen is waar. Het draadloos verbinden is een drama. Om een document te printen moet eerst de router uitgezet worden, de printer printer uitzetten en dan alles weer vice versa. Zo ben je een 3 tot 5 minuten bezig om 1 simpel documentje te printen. Dan denk je dat je verbinding hebt en dus snel andere documenten printen maar helaas. Kan het hele circus weer opnieuw. Ik heb de printer nu een paar weken in gebruik en krijg nu al de melding dat er cartridges bijna leeg zijn. Heel veel heb ik niet kunnen printen en de instelling op het laagste niveau gezet (concept). Dus ook dat is slecht te noemen. Daarnaast maakt het ding gigantisch veel herrie. Zonde van het geld geweest.

Pluspunten

• Afdrukkwaliteit als de printer werkt

Minpunten

• Wifi
  • inktgebruik
  • printsnelheid